niedziela, 9 października 2011

pokój z widokiem (before&after)

Późną wiosną dostałam propozycję nie do odrzucenia - miałam zamienić nieduży balkon mieszkania w bloku w...dodatkowy pokój na lato. Zadanie bardziej z dziedziny 'dekoracja wnętrz', niż "super-poważna architektura krajobrazu". Miało być jak w McDonald's, czyli szybko i tanio :) W dodatku idea miała obejmować 'delikatny powiew orientalny', czyli styl Bollywood.

Prace rzeczywiście poszły błyskawicznie. Więcej czasu zajęły zakupy i przygotowanie (materiały, wyposażenie, tkaniny, meble z komisu), niż realizacja projektu sama w sobie.

Udało się stworzyć lekko orientalne miejsce do siedzenia/czytania/odpoczynku na niewielkim balkonie. W związku z częstymi wyjazdami Klientów nie mogłam się rozwinąć roślinnie - postawiłam na pojedynczego rododendrona w drewnianym pojemniku (który wcześniej był najprawdopodobniej szafką) oraz zioła. Niezbyt dekoracyjną barierkę balkonu zasłoniłam oryginalnymi hinduskimi tkaninami, dzięki czemu wnętrze zyskało ściany i bardziej przytulny, kameralny klimat.

Niestety właśnie w ten weekend moje dzieło przestało chwilowo istnieć - w związku z polskim klimatem balkon niemal w całości został spakowany i wymeldowany do wiosny. Cieszę się jednak, że spełnił swoją role przez kilka ciepłych miesięcy. Do zobaczenia w 2012 roku drogi balkonie!


before





after











2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się gra światła wieczorem. od zawsze mnie zachwycało to, co można zrobić ze światłem, żeby życie przestało być surowe.

    OdpowiedzUsuń